Vsa podjetja in uspešni podjetniki se poslužujejo marketinga, v zadnjem času pa so tudi skorajda vsi začeli z metodo, ki se imenuje sms marketing in s tem še bolj dvigujejo in pospešujejo svojo prodajo ali pa na tak način pridobivajo stranke ter širijo ime svojega podjetja.
Metoda, kot je sms marketing, je veliko več kot pa le mobilno obveščanje. Za celotnim sms marketingom se skriva veliko idej, veliko dela ter veliko brainstorminga, zato da je prodaja zares še toliko bolj uspešna in da dosega zares visoke rezultate.
Kaj sploh je sms marketing?
Kot že omenjeno, to ni le navadno obveščanje, vendar za metodo sms marketing stoji veliko več. Sam sms marketing je danes eden od najbolj razširjenih načinov mobilnega marketinga. Zelo podoben način marketinga je tudi Bluetooth marketing in WAP mobilne strani. Dokazano je, da sms marketing dosega zares vrhunske in odlične rezultate pri sami prodaji in pri njenem pospeševanju. Seveda je potrebno sms marketing pravilno uporabljati, drugače lahko pride do hudih kršitev in kraje osebnih podatkov.
Podjetje, ki se odloči za sms marketing, mora pred samim pričetkom uporabe te marketinške strategije zelo dobro pregledati svojo uspešnost ter tudi preučiti prednosti in slabosti sms marketinga in tako ugotoviti, ali jim bo to šlo v korist ali pa v škodo. Namreč nekatera podjetja sms marketinga ne znajo uporabljati pravilno in si tako naredijo velik minus in slab glas.
Prednosti in slabosti sms marketinga
Prednosti za metodo sms marketing je pravzaprav eno malo morje. Skorajda vsak človek na svetu ima v lasti vsaj eno mobilno napravo, na kateri preživi večino svojega časa. Tako rekoč so mobilne naprave postale desna roka vsakega človeka, saj ima na njem vse potrebne podatke in informacije. Ravno zato ima sms marketing prednost, ker se s tem načinom pridobi največ ljudi.
Slabost sms marketinga pa zna biti vsiljevanje, namreč veliko ljudi, ko prične prejemati promocijska sporočila, pomisli, da gre za vsiljevanje in tako se včasih ravno zaradi tega ne odločijo za nakup izdelkov v določenem podjetju.